sofiasoderberg

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av sofia söderberg - 6 mars 2010 23:09

klev upp runt 9 idag, det var skönt att jag fick sova lite. somnade vid 01 typ. . .

Hästarna fick komma ut strax efter det och så stack jag ut och red på Rapsi en sväng runt berget. Rapsi var pigg och glad, men jag vet inte riktigt. . .jag tyckte hon haltade lite i sista uppförsbacken, behöver inte vara så meeenjaa. . . .


Klockan var bara 11 när jag kom in, tog det bara lugnt då ett tag, sen kom resten av folket hem, även Anna-Lena som hade haft det jättebra i Frankrike. Vi käkade massa mat och kollade på sommaren med Göran. såg en del av den men Lina igår, så det var kanske lite segt att se den igen. så nu sitter jag här, deppar och tänker på hur kvällen Kunde ha varit. Jag vet inte riktigt vad som skulle pigga upp mig nu, mitt humör har inte varit det bästa de sista dagarna precis. . . De lär ju inte bli bättre förrän på Torsdag, eventuellt att det finns hopp om imorgon. Hoppas det!

Lina och Niklas för pigga upp mig lite imorgon på nå vänster. 


Ps: Har Bokat tågbiljetter till ö-sund resan idag. Ska bli grymt kul och träffa älsklingen är alltid myysigt! :D 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Sofia Söderberg heter jag. Här kommer jag skriva om vad jag har för mig på dagarna och vad jag har för tankar. Hoppas ni läser och kommenterar.
kram!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggdesignen ?
 färglös
 fin
 ful
 inte så dum
 du borde skämmas! :O

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards