sofiasoderberg

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av sofia söderberg - 5 mars 2010 22:47

skoldagen idag började ju bra, men slutade i kaos. fortsatte när jag kom på sånglektionen idag, uppvärmningen gick jättebra, men jag kände inte mig det minsta entusiastisk eller motiverad till att sjunga. Men jag försökte göra så det inte syntes. Hon tyckte jag var duktig ändå, Nu är det bevisat: Man kan tydligen sjunga gulliga kärlekssången när man är Toook-förbannad. fick två nya låtar, de gillade jag, kan bli två utmaningar tycker jag. Samtidigt som det är min typ av låtar.  

Kan ju bli spännande . . . =D 


Vid 19 tiden skjussade pappa bort mig till Lina och vi hade riktigt trevlans.

Synd bara imorgon. . .Skulle vart så förbannat jävla roligt. Sett fram emot det såååå länge juh!! Vi kollade på en film som heter The ugly thruth

Det där är bara början. . . sen jaa, hela filmen är helt galen!!


Nej, nu börjar det bli lite sent faktiskt, tror jag ska ta och dejta sängen nu. 


När du minst anar det

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Sofia Söderberg heter jag. Här kommer jag skriva om vad jag har för mig på dagarna och vad jag har för tankar. Hoppas ni läser och kommenterar.
kram!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggdesignen ?
 färglös
 fin
 ful
 inte så dum
 du borde skämmas! :O

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards