sofiasoderberg

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

drömmar. . .

Av sofia söderberg - 28 februari 2010 12:06

drömmar. . . När man drömmer om sånt som är förbjudet, bortom alla regler. När man drömmer om fel personer och det senare ställer till problem för en. Tankarna snurrar och gör mig förvirrad, jag vet inte vart jag ska stå, nu känna allting upp och ner. . .

 
 
N Hea

N Hea

28 februari 2010 12:31

Men gumman! Vad har du drömt nu då?

http://www.linawikberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia söderberg - 8 mars 2010 23:30

jag har funderat under en längre tid om jag ska byta till blogg.se istället för bloggagratis. Jag tycker mer om deras sätt att lägga upp hur man kan ändra saker osv. . .så nu skriver jag inte någonting mer här. Men bloggen tror jag att jag fortfarand...

Av sofia söderberg - 8 mars 2010 01:10

klcokan ringde vid 9 idag med. Vädret var inte lika fint som igår, inte sol med andra ord. . . Fast det var mycket varmare idag ist, typ -6 grader. Tog en sväng bort mot Viskan med Rapsi medans jag ändå höll på, travade några steg med henne och tänkt...

Av sofia söderberg - 6 mars 2010 23:09

klev upp runt 9 idag, det var skönt att jag fick sova lite. somnade vid 01 typ. . . Hästarna fick komma ut strax efter det och så stack jag ut och red på Rapsi en sväng runt berget. Rapsi var pigg och glad, men jag vet inte riktigt. . .jag tyckte h...

Av sofia söderberg - 5 mars 2010 22:47

skoldagen idag började ju bra, men slutade i kaos. fortsatte när jag kom på sånglektionen idag, uppvärmningen gick jättebra, men jag kände inte mig det minsta entusiastisk eller motiverad till att sjunga. Men jag försökte göra så det inte syntes. Hon...

Av sofia söderberg - 4 mars 2010 17:41

Fick ingen bra start på dagen kan jag lova :@    Badmintonen gick sådär. Jag spelade först tre matcher i ett gruppspel och vann 2 och förlora en, så gick jag till slutspel. Där mötte jag min kära klasskompis alexandra och då förlorade jag precis ...

Presentation


Hej, Sofia Söderberg heter jag. Här kommer jag skriva om vad jag har för mig på dagarna och vad jag har för tankar. Hoppas ni läser och kommenterar.
kram!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggdesignen ?
 färglös
 fin
 ful
 inte så dum
 du borde skämmas! :O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards