sofiasoderberg

Alla inlägg den 15 december 2009

Av sofia söderberg - 15 december 2009 22:21

Hejhopp

Ligger i sängen och tänkte skriva lite innan jag ska sova. Bestämde mig tidigare idag för att jag skulle gå och lägga mig innan klockan 10 idag, men inte fan lyckas man med det, haha men jag har faktikst en bra ursäkt. Jag var barnvakt till typ halv 8, så red jag en skrittur med Lina då, kom hem vid halv 10. BLev en mysig tur med massor av surr såklart, älskar dej vännen. Du är bäst <3


Orkar inte skriva någonting om skolan typ, men det var rätt bra. Nu är betygen sattaiaf. hann inte träna någonting med Tomas idag, synd det, men vi skulle trna mer imorgon också då ist :) Vill känna att det kmr gå bra innan jag ställer mig på scen och sjunger :P


Nej, nu ska jag ta och spela lite spel på facebook (Crazy , nördigt javet) 

pössochgodnatt så småningom :) <3

Presentation


Hej, Sofia Söderberg heter jag. Här kommer jag skriva om vad jag har för mig på dagarna och vad jag har för tankar. Hoppas ni läser och kommenterar.
kram!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggdesignen ?
 färglös
 fin
 ful
 inte så dum
 du borde skämmas! :O

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards